Ny bloggdesign!

Hej fina ni.
Fina Bunny har nu gjort en bloggdesign åt mig, sjukt nöjd är jag. Tack Bunny!
Kapitel 4 ska jag försöka hinna skriva klart idag, annars kommer det nog imorgon om jag hinner innan mitt 'kalas'.

Förresten, tycker ni att Louis och Ellen passar bra ihop? Eller passar Ellen med någon annan? Svara gärna, för jag hade beslutångest och gick och tänkte på det hela dagen i skolan, haha. Men men..


UPPDATERING; LOVAR ER LITE DRAMA MELLAN LOUIS OCH NÅGON I KAPITEL 4! *leker hemlighetsfull* En viss person vet om vem, hihihihi. Men kapitel 4 ska jag skriva klart nu så det kommer väl upp om en halvtimme eller så.  OPS! Insåg precis att man kan ana lite saker om man läser det där, sorry! Men nu får det vara så.


/Ebbaaaa

Kommentarer
Postat av: fanfic1d

jag tycker Liam för jag har försökt att hitta en novell om Liam men det finns bara typ om Louis, Harry, Niall och Zayn. Som om man glömmer bort Daddy Direction :)

2012-04-27 @ 21:55:54
URL: http://fanfic1d.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0